viernes, 5 de diciembre de 2008

JA ESTEM A BARILOCHE!!!!

Despres de 17 hores d-autocar, hem arribat a la turistica poblacio de Bariloche, que ens recorda molt als Alps, pels seus edificis i paissatges.
Passarem uns dies al Parc Nacional de Nahuel Huapi,
fent tot tipus d-activitats,
Us passem el programa, jejeje...
5/12/2008 Recorregut amb BTT pels llacs del Parc
6/12/2008 Treking a Pampa Linda i Ventisquero de Castano Overo
7/12/2008 Treking pel refugio Frey i refugio San Martin
8/12/2008 Treking pel refugio Lopez i refugio Laguna Negra
9/12/2008 Kayak al Lago Gutierrez
10/12/2008 Barranquisme al arroyo Goye
11/12/2008 Tornada cap a Mendoza
Buuuuf sens gira feina, quin estres jejejejejeje...
Una forta abracada
Expe Aconcagua 2008

8 comentarios:

Anónimo dijo...

Teniu molta feinaaaaaaaaaa!No us perdonem el reportatge de cada sortida. Com ja ha quedat clar, l'expedició som TOTS, nosaltres també. Volem gaudir del que viureu veient-ho des de casa còmodament, je,je,je!!
Volem que torneu amb un bon bagatge de vivencies!! SENY!! Fins aviat.
Josep, l'avi!

Cueva, cueva dijo...

Puta envidia, pero si hasta vais a hacer barrancos putas!!!!!, por cierto por allí solo quedais ya el tridente no, porque el Jaume también se ha venido no??? En estos días es cuando teneis que aprovechar para hacer fotos a mansalva, que debajo y encima de esos dos magnífico posters panorámicos de los hielos patagónicos queda mogollón de espacio para nuevas fotos del nivel. Un abrazo!!!

EDUNARD dijo...

Hola a tothom !!!

Doncs si, només queda el trident a terres argentines ....

Jo ja estic ací de metges i de moment ja m'estic punxant cada dia amb no se què per que la sang sigui més liquida, i em prenc unes pastilletes per prevenir trombosis ... i esperant el dimecres a que un metge vascular em digui el grau d'afectació de no sé quines artèries dels peus... vaja tel·la !!!!

Així que ja ho sabeu ... si mai teniu fred als peus pareu atenció, que pot anar més enllà d'un encostipat !!!!

Salut i records i petons varis al trident !!!!

albert tiri dijo...

Bueno tridente jajajaja qe os paseu molt be per bariloche i porteu me algo de alla jajajaaja nase lo qe volgueu apa a disfrutar de la calor qe aqui fot fred del bueno i tenim força neu tambe qe ja la estem disfrutan apa macos adeuuuuu petons varis

Pit i collons jajajajajaaj

Cueva, cueva dijo...

Collon Edu!!, vaya palo, pues nada a cuidarse esas cosas y esperemos que no sea nada. Esto de la montaña siempre parece más fácil de lo que es, un abrazo!!!

Jaume dijo...

Bon dia gent,
ja m'imaginava que no descansarieu massa!!!!! però no voleu dir que us passeu?

jo de moment a BA, he fet molts cafès, he anat al teatre, ja tinc entrades pel San Lorenzo - Independientes de demà i aquesta nit i espectacles de tango i concerts de rock pel carrer o sigui que també vaig bastant a tope. Però lo vostre ho supera. Casi però, m'apunta a l'eternal running que aquesta tarda es fa a BA, però em sembla que es tota urbana amb obstacles (val 90 pesos = 23€) i ahir vaig anar a córrer 30 minuts per Puerto Madero i ja en vaig tenir prou. Apa! que us vagi bé que jo en un parell de dies torno a Catalunya.

Anónimo dijo...

Això són vacances golfos!!!!!
I no un mes d'agost a cambrils...
K seguiu gaudint molt de l'experiencia i k tenim moltes ganes de veure els repors de les activitats... molta salut i molt bon temps

Anna Mañach dijo...

Eduard!!!!!
Ostres!!! Celebro que estiguis amb tracatament i que algú vigili akests ditets que tens!! Sembla que era més greu del que pensavem, no?? Segur que ara, amb la Marta al costat et costarà menys deixar-te cuidar.. jejejeje
Aquí estem molt be!! A Bariloche et dóna la sensació que estas a Suïssa, un llac inmens a tocar, amb vistes de les muntanyes nevadetes al fons.. tot molt cuidat, amb decoració de fusta, super treballada... res... que hem canviat totalment d'ambient.
Fa uns dies de calor i sol (jo ja m'he cremat.. ejem ejem) I tots tres estem com molt relaxats....
Una abraçada vacancera!!!