martes, 30 de septiembre de 2008

ELS MEMBRES DE L'EXPEDICIÓ. CARLES


PRESENTACIÓ


Salut!!!
Sóc en Carles, el Blogger de l’expedició!!
Quant m’he posat a fer el text de presentació, se m’ha fet molt difícil començar, sobretot tenint en compte la gran empresa que tenim al davant en aquest viatge, l’ACONCAGUA!!

El primer que m’ha vingut al cap és tota la gent que ha compartit camí amb mi i que ha fet possible que avui en dia hem pugui plantejar aquesta ascensió. I concretament tres persones que van viure els meus inicis com a muntanyenc.


El Jose, amb qui vaig aprendre i compartir l’ESPERIT muntanyenc que ara duc al cor.
El Jordi (prim), amb qui vaig compartir les meves primeres expedicions als Alps.
I el Marquitus amb qui he compartit la majoria de les gestes muntanyeses de les que ara puc “presumir”.

L’emoció de poder descobrir un indret tant salvatge (per lo bo i per lo dolent) com l’Aconcagua, em fa sentir amb la màxima il·lusió per a poder superar aquest nou repte a la vida.
Per acabar, m’agradaria citar dues frases de dos grans mestres que segur que estaran presents a la meva ment durant el dur camí ens caldrà fer per assolir el cim...

Manel de la Matta

Quin esperit em porta a intentar l'”Aconcagua”? És l'esperit de l'alpinisme genuí, retrobar les sensacions d'explorar terrenys desconeguts, de compartir experiències amb els companys, de cercar espais d’incertesa. L'incertesa és important, especialment en un món cada vegada més previsible, on la majoria de les nostres accions estan programades i calculades amb antelació. Un cop acceptada l'incertesa del nostre projecte -incertesa provocada per la magnitud de les forces de la natura- es quan una bona organització com a grup, juntament amb una immensa motivació i determinació, així com un judici sensat de les condicions ens poden ajudar a aconseguir l'objectiu.

Gerard Quintana

Els peus a terra, el cor volant...


Carles Folch Nuez, 34 anys, Castellar de n’Hug & Sabadell.



CURRÍCULUM MUNTANYERO

Practicant de muntanya des de que camino... jejeje
Guia de muntanya mitjana
Guia de Barrancs
Participació en diverses mitges maratons
2 maratons de Barcelona
Travessa Matagalls - Montserrat (8 anys consecutius)
Practicant de Bicicleta de muntanya
Practicant esquí alpí i esquí de muntanya
1er. Descens Freeride Coll de la Creueta...jujuju
Travesses diverses als Pirineus
Diverses ascensions a canals de neu dels Pirineus i Alps
Diverses escalades en cresta a Pirineus i Alps
Ascensió a un centenar de 3000´s dels Pirineus
Ascensió a 14 4000’s dels Alps.
Ascensió a 2 5000’s als Andes Bolivians
Ascensió d’1 6000 als Andes Bolivians (Huayna Potosí 6.090m.)
Vies Ferrades a Catalunya, Andorra i França.
Trékkings a la Patagònia ( Argentina – Chile )
Travessa Gel Patagònic Sud ( Paso Marconi – Paso del Viento )

12 comentarios:

oro dijo...

me encanta la página.muy bien diseñada aunque no entiendo algunas palabras(casi todas).cuando aprenda catalán lo intentaré traducir.chicos mucha suerte en vuestra ventura.t'estimo carles.

Cingles dijo...

fiu fiuuuuuuuuuuu

au... aquí tens el teu comentari pardalot! jajaja
m'ha agradat molt el que has escrit! i sobretot com ho has escrit...
de veritat, m'ha arribat... =)

practicant de muntanya desde que camines??? m'imagino el nin petitó d'aquella foto tan guapa carregat amb una motxila més gran que ell pujant una muntanya tot feliç... jajaja

esper que vos vagi molt molt bé! que segur que sí

i tu, carles, ves alerta amb el viatge dins una capsa que t'espera... se t'acaba el temps.. tic tac tic tac jajajaja

una besada ben gran i molta sort!
t'estimo molt carles

... endins el sentiment és tendre, volem seguir somiant

ROCIO

Anna Mañach dijo...

FOLKYYYYY!!!
SEGUR KE SERAS L'ANIMA DE L'EQUIP, COI!! COM EN SAPS D'EMOCIONAR!!
FELICITATS PER LA PRESENTACIO, L'EDUNARDO JA S'HO POT CURRAR PERQUE CREC QUE LA TEVA ES LA NÚMERO 1!!
ES GENIAL!! AMB EL BLOG, JA COMENCEM A DESCOBRIR-NOS I CONEIXER-NOS CADA DIA MES!!
EXPLORAR, CERCAR, RETROBAR, COMPARTIR.... SEGUR KE SERA UN VIATGE QUE ENS OMPLIRAR I NO ENS DEIXARÀ INDIFERENTS...
UNA ABRAÇADA EXPEDICIONARIA!

Cueva, cueva dijo...

"El Jose, amb qui vaig aprendre i compartir l’ESPERIT muntanyenc que ara duc al cor."

YO SOY EL JOSE, YO SOY EL JOSEEEE, YOOOO SOYYYY ELL JOSEEEEEEEEE!!!!!

Yo si que me he emocionado con la presentació del Folky, sabeis peña porque??? PORQUE YO SOY EL JOSEEEEE!!!!!!

Xavi dijo...

ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep
Jose tio, esta bien loco jejejejeje

Yo con un expedicionario asi, voy mas tranquilo :P , esta claro quien tirara de nosotros alli arriba jejejejejejejjeejjejjje

Como siempre, expresandose el folch es el mejor, ya puede el edu espavilarse pq va a ser dificil superar eso jejejej

Cueva, cueva dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Cueva, cueva dijo...

Joder Iglú, es que la peña no sabrá quien es ese Jose porque para todos soy Cueva, Cueva!!!. Y me llena de orgullo y satisfacción (y no sabes de que manera), que en una presentación tan importante como es esta para mi amigo del alma, en Carles Folch, tenga unas palabras de recuerdo para mí. Palabras de recuerdo de la época en la que cogíamos la Alsina Graells para ir a Benasque. En la que nuestras chaquetas de Goretex contra el frío eran los antiguos impermeables riñonera massana. Las botas eran Kamet y pesaban 2 kilos cada una y las mochilas eran de la Alpina y llenas de remiendos de tanto que las usabamos. El siguió en esto, evolucionó y ahora es su profesión y va a intentar el Aconcagua. Yo me estanqué, sigo con el mismo material que entonces y pido a los amigos subir a picos fáciles, fáciles!!!. Pero el espiritu con el que recorriamos el Pirineo en aquellos días, el esfuerzo con el que montabamos rutas de montaña con únicamente fuet y queso de comida, y en recorridos sin nombre y sin camiseta en la salida y trofeo en la llegada, ese espiritú no volverá. O al menos no volverá para nosotros dos que con ya 34 años cada uno, es imposible que veamos la vida con los mismos ojos, con la misma inocencia. En fin Carles: JTCATEMC

Anónimo dijo...

Eiii carles!m'ha encantat la teva presentació...has fet q m'emocionés!aiii q maco quant sentiment!
Res nen q amb aquest currículum muntanyero,no tinc res a fer jajaj
vaja, vaja i jo sense saber-ho!sols
de pensar-ho ja m'agafa vertigen.
Gràcies per compartir amb mi aquesta aventura...em fa molta il.lusió!Seré una fidel seguidora de l'expedició...sé q serà tot un éxit!
Molta sort a tot l'equip!
T'estimo Carles...ets genial!!!
Petonets!!!
Rosa

raffiki dijo...

AMORETEEEEE!!!!!
Tants dies sabent que aviat estareu per terres argentines deu ser la canya en patinet.Un repte així és l'enveja de tot aquell qui estima la natura, les muntanyes..Aquell qui la sent dins seu..així és com més es pot gaudir, n'estic segura.Indubtablement no cal dir que Ets la persona indicada (juntAment amb tots els waporros i waporra de l'expedició)per a sentir tot allò que l'aconcagua et pot oferir així que no cal dir-te ni desitjar-te que disfrutis al màxim (i que després la resta poguem escoltar-ho bocabadats quan tornis i ens ho expliquis) perque sé que totes dues coses passaran..

Si puc oferir-te quelcom en aquest viatge t'ofereixo la meva absoluta confiança i el millor dels desitjos juntament amb un trosset del meu cor que espero que sentis aprop en els moments més durs..

Et Duc Al Cor
xeme.

Anónimo dijo...

CARLEESS!!!

como stas??
asique te vas a escalar el aconcagua :P
que lindo,,
si esque argentina... jejje
y sus paisajES!

vas mas vos xa arg, me tendria que pasar xDD a ver a la familia jejeje,, :P:P

bueno aMOR,, cuidate muchisiimoO!
saca mil fotos igual que el año pasaDO! con la patagonia (LLLLL)

desde mallorca,,
una loca que fue a castellaR xDDD
LLLLLLLLLLLLL) =)*
saludos a los chicos y xeme! (LLLL)(KKKK)

DaiaNa!

Anónimo dijo...

Esta espedicio espero qe sea un exito y sobre todo hacerle fotos al carles por dios, Albert

ezgaradeus dijo...

Carlees, amb cada expedició me sorprens més xD
jo me conformaré amb fer bicicleta estàtica a la terrassa de ca meva!
una abraçada gegant des de ses illes =) molts ànims!
t'estim!